BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at understøtte CSV med en økonomisk tænkning og nørde langt ind i regnskabstallene for at se muligheder – og måske oven i købet lave lidt konsekvensberegning? Kan du med faglig viden både følge op på og formidle, så vi fortsat kan arbejde struktureret og strategisk med vores økonomi? Trives du med at arbejde på en arbejdsplads, hvor ikke to dage er ens? Har du en god struktur og styr på detaljerne?
Så har vi en unik stilling på CSV.
CSV - Center for specialundervisning og rådgivning til unge og voksne
CSV tilbyder en bred vifte af undervisningsaktiviteter til unge med en psykisk sårbarhed, ligesom vi har tilbud til borgere med tale-, høre- og synsvanskeligheder, borgere med senhjerneskade og en treårig ungdomsuddannelse, hvor der er fokus på at udvikle alle sider af de unge menneskers liv.
CSV er en stor arbejdsplads. Som ny medarbejder bliver du en del af Sekretariat & Service med i alt otte medarbejdere, som sammen løser forskellige administrative-, kommunikative- og serviceopgaver. Vi er i alt cirka 55 personaler, som du vil få større eller mindre berøring med, mens der i huset kommer kursister, elever og borgere, som vi forventer, du møder med smil, humor og tålmodighed.
På CSV er vores økonomi sammensat og underlagt flere forskellige lovgivninger - og det samlede budget er derfor også kendetegnet ved en vis kompleksitet. Der er tale om en kombination af rammebevillinger, takstfinansiering efter elevantal og indtægtsdækket virksomhed. Vi forventer ikke, at en ny medarbejder ved alt om alt, og derfor er der et tæt samarbejde med forvaltningens økonomikonsulenter, ligesom der er ved at blive etableret et netværk for de mange decentrale medarbejdere, der sidder med lignende økonomiske opgaver og udfordringer.
Hvad består jobbet i?
Du får et spændende job, hvor du samarbejder med både ledelsen, forvaltningen og dine kolleger for at sikre, der er et kontinuerligt godt overblik over CSV’s økonomi. Det betyder, at du kan fordybe dig i vores budget - især lønbudgettet. Vi har også brug for, at du kan analysere, konsekvensberegne og komme med prognoser, der kan hjælpe os til at arbejde ind i det strategiske mulighedsrum.
Vi arbejder med et priskatalog, hvor vi hele tiden skal være skarpe på, om vi får dækket de udgifter, der er forbundet med det enkelte tilbud. Det er en opgave, hvor du i tæt samarbejde med ledelsen er opmærksom på visitationer, udsving, takster, udbud og efterspørgsel – vi er ikke en købmandsbutik, men som specialundervisningsinstitution vil vi også gerne sælge vores ydelser. Kort sagt så er du i de fleste sammenhænge ledelsens forlængede arm, og den der forstår økonomien ned i detaljen. Derfor er det også naturligt, at meget af den datadrevne ledelsesinformation kommer fra dig.
Du få herudover en mængde større og mindre ad hoc og bogholderiopgaver, ligesom der alt efter dine kompetencer og interesser følger andre spændende udfordringer med stillingen. Du får og evner at arbejde i et tæt og fortroligt samarbejde, hvor du vil få indblik i den økonomiske side af CSV. Som beskrevet er der mange snitflader til forvaltningen, forvaltningens økonomikonsulenter og andre eksterne samarbejdspartnere. Her får du brug for gode relationelle færdigheder, sådan du kan levere et fagligt med- og modspil og også fra tid til anden at stå fast og afgrænse opgaven.
Vi forventer, at du er fortrolig med IT og har lyst til at lære nye programmer at kende. Vi forventer ikke, du kender dem alle, men er du hjemmevant i Excel, så har du et godt fundament. Hvis du er rigtig skarp på IT, vil du få mulighed for at være tovholder for vores IT-team, som sammen understøtter både elever, kursister og medarbejdere.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har en relevant baggrund og en interesse for struktur, detaljer og især økonomi. Vi er ikke låst på, om du er kontoruddannet eller måske nyuddannet akademiker men mere nysgerrige på, hvem du er, og hvordan vi sammen kan blive bedre. Vi vil gerne lære dig det, du ikke ved – bare du kommer med viljen til en tid med en stejl læringskurve.
Vi er en kommunal institution, og derfor er det vigtigt, at du har en forståelse eller interesse for at være i en politisk styret organisation. Du får sammen med ledelsen mulighed for at arbejde på at sætte dit præg på vores økonomistyring, og vi glæder os til, at du udfordrer os, når tingene udvikler sig anderledes end det, vi havde planlagt. Derfor kan du også tænke både selvstændigt, struktureret og håndtere det uforudsigelige uden at gå i panik. Du tager ansvar for CSV og dine opgaver, og du er i stand til at række ud, hvis du har brug for sparring eller hjælp. Du har et køligt overblik, og du kan formidle i et sprog, hvor ikke-fagnørder også kan følge med.
Løn og ansættelsesvilkår
Da CSV er en uddannelsesinstitution, arbejder vi også som sådan. Det betyder, at man hver uge arbejder lidt mere end 37 timer, så man sparer op til at holde fri, når eleverne har fri.
Det vil være muligt at arbejde hjemmefra op til en dag om ugen.
I henhold til gældende overenskomst efter principperne i Ny Løn og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Har du spørgsmål til stillingen
Du er velkomment til at kontakte Centerleder Bente Ellegaard på tlf.: 20 41 62 50. Træffes bedst i tidsrummet kl. 16.00 – 17.30.
Ansøgning via knappen "ansøg"
Send din ansøgning med relevante bilag, så vi har din ansøgning senest torsdag d. 8. juni 2023.
Vi forventer at holde samtaler mandag d. 19. juni 2023.
Vi forventer, at vores nye medarbejder tiltræder 1. august 2023.
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=632ea1b6)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kolding Kommune - CSV, Center for Specialundervisning og Rådgivning til Unge og Voksne, SAF, Nicolaiplads, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=632ea1b6&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834472