Finance assistent med ansvar for bogholderi og controlling i en dynamisk virksomhed

dato

Er du vild med tal, skarp til regnskab og en struktureret sjæl? Så er det dig, vi har brug for i vores økonomiafdeling! Vi søger en Finance Assistent, som kan bidrage med sine evner inden for økonomi og være med til at styrke vores team.

Som Finance Assistent bliver du en vigtig del af vores engagerede og professionelle økonomiteam. Du får en bred vifte af opgaver inden for bogholderi og controlling, som sikrer, at du kommer hele vejen rundt i din rolle og får en dynamisk hverdag.

Vi tilbyder et spændende job i en voksende virksomhed, hvor du kan se frem til fleksible arbejdstider og mulighed for faglig udvikling.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOMRÅDER

Bogholderi

  • Håndtering af debitor- og kreditorprocesser: Registrering og afstemning af indbetalinger, udsendelse af kreditorfakturaer samt opdatering af godkendelsesflow og håndtering af rykninger.
  • Bankhåndtering: Løbende bankafstemninger, klargøring af udbetalingskladder og indlæsning i bank.
  • Bogføring og afstemning: Løn, Pleo-transaktioner og vedligeholdelse af anlægskartotek.
  • Moms og skat: Momssandsynliggørelse, indberetning til SKAT og afstemning mellem SKAT og ERP-systemet.
  • Indberetning til Danmarks Statistik
  • Vedligeholdelse af bogføringsvejledning
  • Diverse ad hoc-opgaver

Controlling

  • Lønadministration: Drive lønkørslen i samarbejde med ekstern lønkonsulent, herunder input til ændringer i løndata.
  • Procesoptimering: Overvejelser omkring optimering af bogføringsflow og digitale integrationer.
  • Månedsafslutning og revision: Deltage i månedsafslutning med totalafstemninger samt klargøre revisionsdokumentation og deltage i revisionsprocessen.

DEN IDEELLE KANDIDAT

  • Har 2-5 års erfaring inden for bogholderi eller regnskab, gerne som revisortrainee
  • Er ansvarsfuld, struktureret og proaktiv
  • Arbejder selvstændigt og har et skarpt øje for detaljer
  • Har erfaring med Business Central og Document Capture fra Continia
  • Er fleksibel og kan arbejde 25-32 timer om ugen (mandag og fredag skal være arbejdsdage)

GODERNE

Udover et spændende job i et fedt arbejdsmiljø får du naturligvis nem adgang til effektiv hudpleje – noget vi er ret sikre på, at dine nærmeste også vil sætte pris på. Du får fleksible arbejdstider, så du let kan finde plads til dine fritidsinteresser. Derudover tilbyder vi en lækker frokostordning, fast torsdagskage og fredagsrundstykker.

Lyder jobbet som noget for dig? Så skynd dig at sende din ansøgning og CV til os. Vi glæder os til at høre fra dig!

OM DIN (MÅSKE) KOMMENDE ARBEJDSPLADS

ECOOKING er en værdibaseret dansk virksomhed med store ambitioner og en klar mission: ”At skabe produkter, der først og fremmest virker og dernæst indeholder så meget naturlighed og økologi som muligt”.

Vi prioriterer et godt og inspirerende samarbejde baseret på værdierne ordentlighed, åbenhed og ærlighed. Vi sætter ambitiøse mål for vores vækst og fokuserer på konstant udvikling. Samtidig er vi en ung virksomhed, hvor der er mulighed for at udvikle rutiner og påvirke dagligdagen.

Vi har kontor i Kolding i inspirerende lokaler, hvor vi er 50+ engagerede kollegaer i et travlt, godt og uformelt arbejdsmiljø. Vi ser frem til potentielt at byde dig velkommen som en del af vores ECOOKING-familie!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ecooking A/S, Gl. Skartved, 6091 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3e5de570-4c32-4d62-a05e-3d370d38a176

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet